Stempas
Wij sturen uw stempas per post. U krijgt uw stempas uiterlijk op 8 november 2023.
Gaat u stemmen? Neem dan uw stempas en ID mee. Op uw stempas staat ook het stembureau waar u kunt stemmen. Wij verdelen de stembureaus zodat het overal ongeveer even druk is.
Kandidatenlijst
U krijgt ongeveer een week voor de verkiezingen ook een kandidatenlijst in de brievenbus. Zo kunt u alvast kijken op wie u kunt stemmen. De kandidatenlijst wordt uiterlijk 17 november bij u bezorgd.
Nieuwe stempas aanvragen
Is uw stempas kwijt of beschadigd? Of hebt u geen stempas gekregen? Dan kunt u een nieuwe stempas aanvragen.
Zo vraagt u een stempas aan
- U kunt online, per post of aan de balie een stempas aanvragen.
- Uw online of schriftelijke aanvraag doet u uiterlijk vrijdag 17 november.
- Aan de balie kunt u tot dinsdag 21 november 2023 12.00 uur langskomen in het gemeentehuis. U hoeft geen afspraak te maken.
Online aanvragen
U vraagt de stempas online aan via onderstaande knop. Hiervoor hebt u de inlog van uw DigiD nodig. U kunt dit tot uiterlijk vrijdag 17 november 2023 doen.
Schriftelijk aanvragen
Vul het formulier 'Verzoek om nieuwe stempas' in. Dit formulier staat onderaan deze pagina.
U ondertekent dit formulier. Hierna stuurt u het formulier naar ons.
Wij moeten het formulier uiterlijk op vrijdag 17 november 2023 van u hebben ontvangen. U stuurt het formulier naar:
Gemeente Hardenberg
Aan Team verkiezingen
Postbus 500
7770 BA Hardenberg
Bij de balie aanvragen
U kunt een stempas bij de balie van het gemeentehuis aanvragen. Tot dinsdag 21 november 2023 12.00 uur. Maak hiervoor een afspraak of kom gewoon langs in het gemeentehuis.
Dit neemt u mee:
- Uw identiteitsbewijs
Verzoek om nieuwe stempas
- Verzoek_om_nieuwe_stempas__J8_.pdf (pdf, 65,00 KB)